2009-11-22

Söndag!

Jahapp nu är det redan söndag och helgen har flytit förbi! I fredags så var jag hemma hos Sandra och Alex. Det blev lite mys och bus med Liman och senare så blev det ett Par Gin och tonic och Idol. Hur trevligt som helst!
I Lördags var jag också över till Sandra och Alex, jag blev bjuden på tacos. Mums! Sen blev det att titta på premiären av Robinson :) Lite senare åkte jag och Sandra hem till Anna för att säga hej till henne och Malin och massa andra som skulle ut och festa, fan dåligt sugen man blev :P Hehe men jag ska hålla mig tills min 20 års fest har jag bestämmt sen om det går eller inte det får visa sig! Sen vid typ elva så åkte vi hem, jag satte på mig min pyjamas och la mig i soffan och titta på film och käkade klubbor hehe Myspys!

Nej nu måste jag draaaa mig till affären Suck!

Tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar