2009-11-10

Snart Snart!

Snart så fyller jag 20! Det känns riktigt spännande faktiskt men jag tror ju inte att jag kommer att känna mig så annorlunda och så men ändå så känns det jätte specielltpå något sätt.

I dag så följde jag med min syster camilla och hennes två söta barn Fanny och Dennis till stallet för att titta på när fanny skulle rida. Åh vad avundsjuk jag blev, på senare tid så har jag upptäckt att jag faktiskt skulle vilja rida. Jag tycker att hästar är så otroligt häftiga och vackra. det känns jätte knepigt för man brukar vilja rida när man är typ 10 eller nå inte få sånna tankar när man är snart 20 men jaja. Någon gång ska jag lära mig att rida, det har jag redan bestämmt mig men om det blir om ett kort snart eller om det blir om ett långt snart det får tiden utvisa.

Nu måste jag nog gå och lägga mig, ska åka med Syster till ÖB i morgon och hon vill åka vid halv tio. SNARK! men men allt för hennes skull.. :D

tata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar